čtvrtek, července 17

Karta dne 17.7.2014

Kartou dnešního dne pro návštěvníky mého webu je Eso pohárů
        
Příležitost dojít ke štěstí,láska,zdraví,harmonie,narození,spokojenost,počátek lásky,šance k naplnění snů.Eso znamená vždy nějakou příležitost nebo počátek.Eso pohárů je jednou z nejšťastnějších karet tarotu,bývá počátkem něčeho co potěší naše srdce :-) Dnes mějme srdce na dlani.V praxi mi většinou vychází na nabídku od blízké osoby,pozvání a nebo štěstí všeho druhu.Krásný spokojený den s plno zajímavými nabídkami ,ale pozor ,aby pohár nepřetekl :-) ;-)

2 komentáře:

  1. Byl to super den , splnilo se mi všechno , musím si zvyknout chodit koukat ráno , i když takhle to bylo zajímavější, Karty nikdy nelžou .

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji,já to říkám pořád,že karty nikdy nelžou.Mě se taky s plnilo všechno,hlavně ten šťastný den a koukala jsem, že plno lidí dostalo srdeční nabídku nebo pozvání a to ani nevím jestli chodí ke mě na web :-D

    OdpovědětVymazat